21.3.2024

Veturitallit kuvattuna etupihalta, sinisellä taivaalla pilvenhattaroita. Kuva Esa Linna
Jyväskylän kaupungin nuorisopalvelut järjestää kaikille avoimen tilaisuuden kulttuurisen nuorisotyön keskus Veturitalleilla (Veturitallinkatu 6) keskiviikkona 10.4. klo 18-20. Tilaisuudessa esiintyy muun muassa stand up -koomikko ja toimittaja Mikko Maasola.

- Tervetuloa näkemään, kuulemaan ja pohtimaan jyväskyläläistä nuorisotyötä kaikille avoimeen iltaan, toivottaa alueellisen nuorisotyön palveluesihenkilö Elina Lämsä.

Illan aikana stand up -koomikko ja toimittaja Mikko Maasola ruotii veitsenterävästi, mutta pilke silmäkulmassa aikamme nuorisoilmiöitä, nuoruutta elämänvaiheena ja nuorisotyön ammattilaisten roolia.

Ilta on tarkoitettu nuorille, nuorten huoltajille, kuntalaisille ja kaikille aiheesta kiinnostuneille.  Tilaisuuden lopussa on mahdollisuus tutustua kulttuurisen nuorisotyön keskus Veturitalleihin ja sen tarjoamiin nuorten harrastus- ja vapaa-ajanviettomahdollisuuksiin.

Tilaisuus striimataan myös - linkki julkaistaan nuorisopalvelujen verkkosivuilla (www.jyvaskyla.fi/nuoriso) ennen tapahtuman alkua.

Ei ennakkoilmoittautumista. Kahvitarjoilu klo 17.30 alkaen.

Lisätiedot:

Elina Lämsä