27.10.2023

Kapellimestari Tomas Djupsjöbacka
Jyväskylä Sinfonian syyskauden erikoisin ja kenties mieleenpainuvin konsertti kuullaan keskiviikkona 8.11. Jyväskylän teatteritalolla klo 19, kun illan konserttiyleisö vastaa solistin roolista.

Erilaisia poikkitaiteellisia tuotoksia on kokeiltu taidemaailmassa jo pitkään, ja nyt on konserttielämyksen vuoro. Italialainen nykysäveltäjä Nicola Campogrande ottaa uutuuskonsertossaan solistikseen yleisön, josta tulee elimellinen osa orkesterin kanssa muotoutuvaa kokonaiselämystä kazoo-pilleineen ja rapisevine yllätyksineen. Teos kuullaan ja koetaan nyt ensimmäistä kertaa Suomessa.

Kapellimestari Tomas Djupsjöbackan johtaman konsertin toisen puoliajan täyttää Hector Berliozin kulttimainen Fantastinen sinfonia, josta kuullaan pienemmälle orkesterille reduktoitu sovitus.

Lue lisää Fantastinen sinfonia -konsertista

Liput: